Må illa - Söndag...

Ja urk, idag mådde man som man förtjänade... Även om vi sov bort större delen av dagen. Fast det var någon som mådde lite sämre än jag tror jag nog;)


Kom till stallet riktigt sent, vågade inte sätta mig i bilen fören vi 8 snåret då Sanna och jag drack sista shoten vid typ 9 på morron... Som tur är har vi en alkomätare att kolla med innan :) Iaf så kastade jag bägge odjuren i skritten och bestämde mig sedan för att longera bägge två, trots mindre bra mående. Tintin var lite bråkig först, som vanligt, men skärpte sig sedan och var riktigt duktig:) Men man märker tydligt vilket som är det svåra varvet så där fick vi kämpa lite extra.. Kastade henne i skritten även efter så blev en hel del skritt idag:)


Babsan var väldigt fin idag, rörde sig otroligt bra för att vara hon (har inte så mkt gångarter att skryta med..) var väldigt lyhörd och allert. Börjar se riktigt fin ut i kroppen nu också! Nöjd med henne. <3



Nä nu ska jag sova. Sliten... Nästa helg är vi anmälda till Mariefred, Babsan 1.20, 1.30 på lördagen och 1.20 på söndagen. Tintin bara en 1.10 på söndan:)





Älskar min Babsan <3

Kommentarer
Postat av: fästmön

jääädras vilket snyggt träns! vart har du införskaffat dig det? puss på er

2010-06-14 @ 22:27:56
URL: http://tinkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0