ONSDAG

Ja just.. Gick upp vid 8 tiden för att härja på hovslagarn, och snäll som han är åkte han nästan direkt och slog på dojjan på Babsan. :)


Longerade sedan Bw efter en längre stund i skritten och jag såg faktiskt inget som var direkt oroande med hur hon rör sig... Har jag lite tur så har hon klarat sig:)



Sedan kom Emmaslemma ut så vi skippade sadlarna och tog oss en vända på Tintin och Hugo barbacka. Ett jävla gnöl på Fingret som inte vill galoppera?? Larv! Hon blev iaf tvingad ett varv runt travslingan, med galopp! Långsam dock... Fick för mig att hoppa stock på T också, mindre intelligent... Hade bara tur att hon la av med sin bockserie hon påbörjade efteråt, annars hade jag åkt.. Dum ponni:( Provade rida på hack idag också,vilket kändes ok:)



Nej nu ska jag packa, vilket jag är sämst på..... Gaaah :(


Ciao





Saknade Carro..... <3


Kommentarer
Postat av: fästmön

Saknar dig med my love (L)

2010-06-24 @ 21:27:17
URL: http://tnkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0