Söndag - Hemfärd...

Mkt roligt då Carro, snäll som hon är, klev upp och kollade tågtider och sista minuten biljetter kl 6 på morron... Fanns bara en kl 8 så inte morgonpigga Rebecca fick kliva upp, packa det sista, och sedan bila bort mot tåget... Tråkig och mkt trött tågresa hem som tog en timme längre än ditresan. Lite kul dock att en hel utländsk familj "hundallergiska" hamnade sätena mittemot och jag sa åt dom att det var en djurvagn och om det inte passade fick de allt byta platser. Sedan var jag förstås tvungen att släppa lite extra på kopplet så det dröjde inte länge innan man hörde ett gallskrik från den vuxna karln och hela familjen packade ihop sig och flydde till en annan vagn. Haha. Hundrädd heter det.... :P



Badade sedan hela dagen med mitt hundkräk så var ganska sen till stallet. Iaf så var Tintin inte alls särskilt svullen om benet längre så diagnosen stämmer nog. Släppte henne i skritten en bra stund, gnuggade sedan benet och släppte tillbaka henne igen. Red sedan en sväng barbacka på banan för att kolla om nåt kändes skumt, men inte. Trevlig och glad ponni:)


Babsan tog jag ett varv på travslingan i galopp, en fram å tillbaka på raka travbanan och sedan ett varv runt volvo. Allt i galopp. Vart ganska trött. Ca 1 timme vart det..


Lindade Tintin med alsolsprit omslag igen.


Nån som var trött efter denna dag var byrackan haha.... Var ju med på Babsans uteritt också:P Tvärdäcka hemma i köket sen:)


Svejs



Näsa. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0