Älskade måååndag....

Idag åkte jag ut till stallet vid 4 tiden, vettefasen vad jag sysslade med sen för jag åkte inte hem fören vid halv 11.. Haha. Aja, byggde om Babsans hage lite så skyller på det. Det tog lååååång tid;) Eller hur Carro?? :P


Carro och jag red ut på tottisarna Aliss och Tintin, red till volvo och klättrade i några backar. Sedan galopperade vi på en fin väg som går runt volvo, tillbaka hemåt. Carro bestämde att vi skulle rejsa lite så det gjorde vi.. Sketakul tyckte Tintin som nästan aldrig fått sträcka ut, la av två ordentliga bakutsparkar i början haha.. Efter verkade hon mycket nöjd och glad över att fått leka lite;) Skrittade sen så gott som hela vägen hem. Avslutade med att låta henne gå i skritten en stund efter också.

Babsan var mycket bättre idag, både i benet och i magen. Bestämde mig därför att rida en sväng och känna på henne. Kändes riktigt bra och red i princip som vanligt. Red på travslingan 2 varv och galopperade en del. Hon verkade bli glad över att få komma ut och var mycket piggare i stallet sen när vi kom hem. (Har varit lite låg, skrittmaskin och skrittmaskin, sjukhage.. = Inge roligt..)



I helgen är det St Ekeby på planeringen, och tanken är att bägge hästarna ska med. Får se hur det blir med det.. Isåfall ska Tintin gå 1.10 och Babsan 1.20, 1.30. :)





Min älskade och saknade Loke.. <3


Förresten.. Du Sanna, vem har du tänkt att jag ska prata med hela nätterna på msn om du åker bort!? :( ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vet inte, sorry.. borde tänkt på att du inte klarar dig utan mig.. ;)

2010-05-06 @ 00:33:25
Postat av: Master

Just det .. :(

2010-05-06 @ 02:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0