Bakis-Lördag

Ja precis, mådde uruselt rent ut sagt i lördags.. Fifasen. Men fick se det som värt då vi hade väldigt kul kvällen innan.. Iaf så drog jag mig hela dagen för att åka till stallet. Men vid 6 snåret hade jag inge val längre och tog mig bort, Emma kom nästan samtidigt och hon hade åkt dit för att fördriva lite tid så hade en väldans tur och fick en hel del hjälp:) Snällt av henne!

Fick Emma att rida Barbie, barbacka och allt. Samtidigt red jag Tintin. Barbie såg riktigt trevlig ut under Emma som klarade henne galant utan sadel haha och Tintin och jag rejsade mest runt och rörde på oss lite:) Blev lite lagom motin sådär dagen innan tävling för båda:)



Sista vi gjorde var att knoppa ponnisarna, Emma hjälpte mig med Babsan som blev riktigt schnygg i knoppisar:)



Lördagens guldstjärna gick helt klart till Emma!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Vi mådde som vi förtjänade! Men hade sååå kul på fredagen så jag anser att det var värt lördagens plågor! Tack igen för att du kom och hjälpte till att göra min födelsedag till den bästa någonsin! ;) <3<3

2010-05-11 @ 02:16:26
Postat av: Master

Som vi förtjänade... Kan man ju säga. Urk alltså. Vi som är proffs på det där borde ju ha lärt oss vid det här laget. Säger bara en sak; Revansch!



Puss på dig min sköna ;) Iiih <3

2010-05-12 @ 02:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0