Bullbaks-Onsdag

Ah, jag och Carro har fått dille på bullar. :D :P


Idag hoppade jag lite med bägge odjuren. Började med Barbie som jag trimmade runt på ganska länge i början. Kändes fräsch och lydig. Små skuttade sen lite på de 3 hinder jag hade ställt upp innan Carro kom och hjälpte mig att höja lite. Hoppade nåt varv på 1.10 sen 1.30 innan vi höjde till typ 1.50. Gick bra, kaxig och ställde upp. Tror att hon mår bra nu! :)


Tintin fick sen gå samtidigt som Carro och hennes Black Beauty. Carro hade fyllt vattenmattan med vatten (som btw den andra oduglingen hoppade utan att blinka, knepiga pålle!) Aliss självdog nästan, fy så hemskt med vatten menar jag.. Tintin däremot fattade ingenting. Vad vare som var läskigt?? Hon ställde sig direkt och började dricka upp vattnet och snart stod Aliss också där och slurka. Skitsmart, vi dricker bort det otäcka! Kluriga kusar det där..;) Nu hade vi gjort om ett av hindrena och ställt ett bakom, alltså gjort en kombination till våran lilla "bana". Småskuttade runt lite innan vi höjde upp och gjorde en avslutande bana på ca 1.15-1-20. Hoppade inte så jättemycket utan försökte ta det ganska så lugnt då lilla prinsessan inte riktigt klarar av att bli svettig.... Hon får bokstavligen panik då:/ Inge roligt... Iaf så gick det bra. Fick gasa på lite sista vändan då Carro skrek att kamerabatteriet höll på att dö, haha .. Jävla kamrerabatteri och förstöra våran fina rytm ;)

Bägge två gick i skritten efter sina pass:) (som vanligt)


Carro filmade som sagt lite av det men hennes internet strular:( Skitinternet! Får snällt vänta tills imorn.


Nej, Godnatt!



 





Kommentarer
Postat av: Emma

Fina bilder :)

2010-05-06 @ 21:34:16
URL: http://emmapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0