Jävla Torsdag ..

Ja idag vaknade jag sur, och kände fan för nada precis hela dagen sen. Undrar vems fel det var!? Morr...



Aja, tog mig ut till stallet hyffsat sent, trodde jag hade kvällsisen. Men som Carro hade sagt så var det ändrat, de hade skrivit fel i början på veckan. Ännu mera inte-glad vart jag men Emma bytte sen gärna sin kväll mot en av mina nästa vecka, så det löste sig iaf..

Longerade sedan Babsan på banan, gick bra. Förutom ett cp-ryck (självklart när jag bara höll med en hand, kollade tiden på mobilen med den andra...) Höll på att tappa men höll kvar, med lite svid i näven som resultat, tack Babsan, tack...


När jag var klar med rödingen och ställde in henne i skritten beslutade jag mig för att även lina den andra odågan. Den var något sprattlig och FET tamejfan ... Vad ska jag göra åt hennes fetma?? Tjockholmen!?? :( Aja, rörde sig iaf bra och såg trevlig ut mot slutet. Uppätna av mygg blev vi dock allihop också!! Jävla äckliga djur det där. Tintin höll på att mosa mig när jag fixade inspänningarna när hon panika över dom där blodsugarna... USCH! :(


Allmänt trälig dag idag, tar nya tag till imorn ... Och då nalkas det fest!


Godnatt




Kommentarer
Postat av: Siri

Vad kul, är din avkomma också puckad? :D

2010-05-21 @ 15:19:45
URL: http://siriss.blogg.se/
Postat av: Siri

Haha oj, skrev visst in fel bloggadress i kommentaren över :P

2010-05-21 @ 15:20:32
URL: http://callestraning.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha, ja hon har vart lite jobbig kan man väl säga.. Men har haft henne i 7 år nu så kan henne helt och vet hur man undviker vissa "utbrott". Som unghäst hade vi dock mkt strul, folk har varit rädda för henne osv. Mycket speciell häst, med mycket "si och så" ... Men hon har startat upp till 1.40 iaf:) (Är fuxen som är D-day)



Hur högt har din gått? Tävlar både hoppning och dressyr?

2010-05-21 @ 20:25:46
URL: http://ohbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0