Och sedan lördag dårå..

Idag mådde jag fan kräk. Minst sagt. Några var värst på Harrys igår..... Fick med mig min snälla vän Linn (som mådde precis lika groda) med ut till hästarna. Vi kirrade allt på ett tjillevipp (iaf kändes det så, kanske var jag som i trans) Och sedan sadlade vi på för att rida. Var en triljard myggjävlar redan i stallet så ringde Carro för att låna insektsspray, jag har inte hunnit köpa det än.. Hon hade iaf bara "Anti-bit" men som hon sa sig endå skulle fungera bra. Håll igen munnen och näsan bara... Och jo tack du. Råkade av misstag öppna munnen litegrann för å ta luft, och fysatan säger jag bara. Jag dog nästan. Var nog tamejfan bland det värsta smaken jag nånsin har känt och det gick fan inte att få bort heller!!! Genomled sedan resten av dagen (som redan var bajs från början) med en vidervärdig smak i truten. Den tackar vi för CARRO. (s.k bästa vän....)


Red iaf en sväng runt travslingan, Tintin var pissjobbig pga alla miljardertriljarders blodsugare och hon dansade (läs; ryckte och slet i tyglarna och kastade hejvilt med benen..) sig hela rundan runt.. Linn red Babsan och det gick bra:) Vi var tvugna att röra på dom så gott som hela tiden så stackars Linn fick plåga sin stackars otränade kropp rätt så rejält:P Hon var något hjulbent och gnölig sen.. Hehe .. Spratteldockan avslutade iaf med att sparka mig på låret när hon skickade efter nåt mygghelvete. Tintin är så liten och myggen så stora....




Mot sista inlägget..






Säg EN sak som är positivt med myggäckel!?!?? (Och våga fan inte dra upp att de är mat åt fåglarna!!! Finns jävligt många andra ickeblodsugande insekter de gott kan smaska i sig...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0