Onsdag med Caroooliiiinaaaa

Ja idag åkte vi ut vid 3tiden, Carro hade en spekis på Aliss och det gick kalas. Håller alla tummar nu att allt går som det ska!


Sen sölade vi oss satan, eller vad vi nu gjorde för klockan var typ halv 10 när vi väl hoppade upp på varsin av mina pållar, Carro på Babsan och jag på Tintin. Jag kände mig allmänt seg och trälig liksom hästen så vart inge mycket med ridningen idag, om jag ska vara helt ärlig... Försökte rejsa lite, Tintin är mycket dålig på det.. Men fick upp lite fart vartfall:) För Carro såg det iaf bra ut, verkar börja hitta lite knappar på kusen nu:)Tyvär fick vi lov att avbryta rätt snabbt då Carro började må pytonorm, hon mådde sjukt illa:/ (Vi hade tokmofflat fettokrubb från willys...) Tog in hästarna och ställde ut dom i skritten ist. (Hann kanske rida 30-40 min?)


Imorn står det hoppning på schemat, ska tvinga Carro över lite pinnar hade jag tänkt med. Hehe ... :P 


Förresten så är det tävling i helgen, Askersund 1.20 1.30 för Babsan. På Tisdag åker jag till Kumla med Tintin och rider en 1.10:)


Godnatt!



Min underbara lilla Jams .. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0