Seeeg....

Fredag!


Idag kände jag mig rätt slö och var inte i stallet fören typ halv 7. Tintin fick en vilodag idag och gick bara i skritten. Babsan tog jag en liten tur på barbacka med jycko som sällskap. Hundrackan skällde och bjäffsade så fort vi galopperade och när hon sprang väldigt nära Babsans framfotar sa jag åt kusen att flytta sig sidvärts mot hundens håll och fick in en fullträff, träffade hunden i magen så den tappade balansen och rullade iväg. Förskräckt och snopen. Hon gjorde som tur var inte illa sig... Var en liten vild chansning men det gick hem:P (hunden är försäkrad;)) Hon skällde iaf inte särskilt mycket efter det, hon hade fullt upp med att hålla sig undan hästens tassar. Hon sprang och tittade så noga efter Babsans fötter att hon sprang rakt in i en vägpinne och rullade ner i diket.. Haha så jävla kul såg det ut! :P


Imorn är det stalltjänstgöring med fästmön, så jag borde väl försöka sova...


Gnatt


Känns som att denna bild passar så bra in nu. Haha..:P (tog bara en bland alla siffror)


Kommentarer
Postat av: ma

Skulle vara lite mer rädd om söta-hunden! O inte erkänna sånt offentligt! Du kan få HRIS efter dej...BE WARE!!!:)

2010-05-16 @ 21:35:25
Postat av: Anonym

2010-05-16 @ 21:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0