Slagstaglass och rejsarritt :P

Idag for jag och Carro till slagstaglass (människan hade aldrig smakat slagstaglass tidigare, SKANDAL kallas det..) och där mötte vi upp Emma för glass-smask innan ridningen. Mycket trevligt måste jag säga:)


Iaf så red jag först Tintin en sväng på banan, red med Carros träns idag igen då det kändes mkt bättre när jag red med det häromdagen. Gillar Tintin den fodrade nosgrimman utan snokisrem måntro!? Kan en sån liten sak ha en så stor inverkan?? Verkar iaf nästan som det... Gick riktigt bra idag och jag var väldigt nöjd med prinsessan=)


Sen red jag Babsan med Emma och Zebb. Vi red en långis enda bort till torshälla:P Galopprejs och härj över rötter och stenar höhö... Emma gapa om att de skulle bryta sina fötter osv... Men nejdå;) De får väl se sig för! Var borta rätt länge, skrittade fram i evigheter osv.. Kul vare i vart fall! :)


Åkte inte från stallet fören kvart över elva, hehe, vi bor där som sagt...


Imorn drar jag och fästmön till min bror i Hallsberg för lite gaddning. Dax för armjäveln min att bli klar nu... :)


Nej nu ska jag försöka trötta ut mig lite till... Sabblans sömntrubbel man har :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0