TORSDAAAG

Mådde inte allt för väl, idag igen... Brukade aldrig må såhär dagen efter förut så det måste vara Sannas fel. Hon och hennes förrädiska salmiak-shots. Bleh. :(

Iaf så red jag på banan med prinsessan, ställde fram två block hinder och tränade lite styrning, att hon ska lyssna bättre och snabbare. Är inte helt befäst det där, och vänster är mycket sämre än högervarvet. Blev iaf mycket nöjd med henne på slutet, vågar inte rida med sporrar än då hon ju fick skav förut så fick använda mig lite av ett dressyrspö. Blev ganska svett så tog in henne direkt efter att jag hoppat av för att spola henne (svettfobi-ponnisen ju..) Och tog sedan ut henne och hade som plan att gå en promenad med henne och hunden, men shi fick jag. Tintin skulle inte alls gå på nån dum promenad.... Fick ge upp innan jag fick offra skallen eller nån annan väsentlig kroppsdel...

Barbie fick en softardag, skrittmaskin och hage. Hon verkade nöjd med det ;)



Nej nu ska jag gå och hämnas.... På krigarprinssan.... Gaaah



So long



Kommentarer
Postat av: Fästmön

Skärpning!!! nu bloggar du för dålig igen!

2010-05-14 @ 22:46:23
URL: http://tinkas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Skyll inte på mig ! ;O

2010-05-16 @ 21:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0