imorn är det freeeedag... Och kalas!

Idag red jag ut en sväng på bägge kusarna, först Babsan och vi red bort till travslingan och red sedan 2 varv på den. Kändes bra och hon var lagom pigg:)

Tintin fick gå samma vända (fantasilös, bleh) men med henne fick det räcka med ett varv. Var liksom glad att jag kom runt överhuvetaget, en gång... Jävla flaxponni. Höll faktiskt på att åka av, på riktigt, men tack och lov var jag förberedd med väldans tramp i stigbyglarna så jag satt faktiskt kvar. Tur det annars hade jag fått gå en jävla bit hem (Lat). Alltså händelseförloppet var så att Tintin fick för sig att tvärnita mitt i en frisk galopp och sedan från 0-100 kasta sig ut på en åker, samtidigt som hon la av en bakutspark och landade i ett bocksprång. Fråga mig inte hur, skicklig kuse det där. Men men, uteritt blev det och det har ju inte alltid gått så får väl vara glad för det lilla.. :)



Jaha och vad händer imorn då... (Idag) JO SANNA FYLLER ÅR!!! WIIIIIIIEEEEE. Grattis på henne! Fybubblan vad full hon ska bli. Uhj uhj. :P Dessvärre har hon fått för sig att jag ska vara färdig, klar och beredd, klar och färdig KLOCKAN 8!!!!!! Vafan. Hur ska det gå till??? Vet hon inte att mitt smeknamn är Blixten och att jag är en sölkorv??  Jag har aldrig varit klar i stallet tidigare än 7. Typ.  KLOCKAN 8. (!!!!!) iih. Hon har bett om det omöjliga.


Sanna kommer att mörda mig imorn.


Hejdå bloggen.

:(




Könssjukdomstårta, helt tillägnat födelsedagsbarnet och framtida mördaren Sanna. ( :( )

Kommentarer
Postat av: Sanna

du lever fortfarande ;) wow <3

2010-05-11 @ 02:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0