Det kallas för flyt..

Och det har varken jag eller Sanna just nu, fan vad dåligt allt går. Haha... Avramlingar av sopmaskin, avtrillningar av ponni, flertalet dratt i isen, glömda fingrar i dörröppningar (x2), spagettin i slasken, människofotar under hästfotar, snubbel över dressyrstaket .... Säger ingeting mer ... Gaah
.
.
Idag red jag iaf på mitt lilla odjur i ridhuset och den var faktiskt ganska trevlig:) Sprang på fint men hade det väldans jobbigt att ytterställa i galoppen i höger varv. Blir att jobba på där. Ponnin blev lite trött på slutet men vart inte så cp som annars. Guldstjärna till Tantan idag! :) ♥
.
.
.
.
.
Imorgon kväll har vi personalmiddag på Harrys, vi anställda av Sanna Nilsson dressyrcenter och Mälarvåningar. Kan nog bli trevligt! :)
.
.
.
Så nu blir det sängen, snart iaf.. Godnatt!
.
.
.
Jag och älskade Babs förra vintern... ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den ena är ju söt i alla fall..... :o)

2011-01-14 @ 23:47:13
Postat av: Rebecca

Lägg av hästen är ju jättesöt!!

2011-01-16 @ 02:50:58
Postat av: Anonym

Ja just precis!!

2011-01-16 @ 12:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0