Igår

Hade varit sjukskriven från jobbet pga ryggen, kunde knappt gå kvällen innan och förstod att det inte skulle bli helt lätt att ta sig ur sängen dagen efter. Mådde inte helt 100 kan man väl säga så fick käka en hel del smärtstillande för att kunna ta mig till stallet. Lät Tintin gå i skritten i 40 min sedan longerade jag henne med pessoalongen i ridhuset i ca 20 min. Hon var ganska duktig:)
.
.
.
Fick hem min efterlängtade okrossbara grep för några dagar sedan + ett tjockare fleece till Tintin:)
.
.
Stod att det var litet i storlekarna så beställde hem ett 145, men det var istället alldeles för stort. Men men, får bli ett transporttäcke så då gör det inte så mkt:)
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0