Andra dagen i veckan

Haha det här med rubriker....


Idag släpade jag med mig min Linn ut för en svängom på hästryggen:P Klädde på djuren och gav oss bort mot volvo där vi galopperade lite på sträckan. Tintin bockade en hel del som vanligt... Sedan tog vi även en rejs på travisarnas raksträcka, där Linn också gasade på lite... Tintin tyckte det var aslattjo och lekte rodeoponni. Inte lika lattjo tyckte piloten. Skittade sedan hela vägen hem då min otränade vän inte pallade mer för dagen:P


Blev ingen klippning, maskinjäveln är trasig:/ Kul! Hästen ser ut som en raggig åsna. Syntes verkligen i dagsljuset hur jävlig hon ser ut och allt man har missat (maskinfanskapet pajja ju innan jag hann "finfixa"..... Morr) Hoppas mamma får ordning på maskinen innan helgen....  Värt att offra livet för att få bort tuffsarna, jag lovar



Aja, nu ska jag försöka snassa här. Godnatt!


Vildponni. Fotad av Carolina Suck Zbrozek :)


Kommentarer
Postat av: Fästmön

Älskar dig suck med!

2010-06-16 @ 04:41:58
URL: http://tinkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0