Måndag!

Var nog rätt sliten efter våran tripp till Göteborg... Tänker inte tala om när jag vaknade :P Åkte iaf till stallet på kvällsisen och red där först ut på Tintin, som knappt var svullen alls idag, 2 varv på travslingan. I galopp. Var glad, bockig och lite studsig:P Red på hack igen vilket verkar funka fint... Ska prova att hoppa på det. Tintin gick även i skritt 4 ggr idag och blev gnuggad på benet och lindad med alsolspritomslag...


Barbie red jag på banan. Ställde fram ett kryss som var med väldigt höga sidor så hon skulle hoppa med lite rygg. Funkade fint och kändes som att hon använde ryggen lite mer än vanligt faktiskt. Red även mkt förvänd, lite krassliga försök till fram och bakdelsvändningar, skänkelvikningar osv.. Kändes väldigt mjuk och trevlig på slutet :)



Nu ska jag sova! Godnatt



Förresten, Älskling... Messa mig ditt kontonr. Glömmer att höra av mig om det.... PUSS




jag är Carro... Så vart är tuttarna!? ;)



Kommentarer
Postat av: ?

Men hur går det med bloggen igentligen?

2010-07-15 @ 10:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0