Söndag, Tävling Marifred

Idag skulle bägge ponnisarna med:) Tintin skötte sig ovanligt bra till en början för att sedan vakna till och bli sitt gamla jag= dum. :/ Men vart sedan snäll igen:) He he

Tintin

1.10, Hoppade fint som vanligt och styrningen fungerade ganska bra idag:) (bättre än annars) Petade sista hindret, lite okoncentrerad ponni (stod lite tält och skit bakom hindret att titta på) och sedan låg vi lite knas också. Inte mycket att säga! = 4 fel


Barbie

1.20, Hoppade lite platt idag. (Trött i ryggen?) Fick med sig utsprånget ur andra kombinationen och sedan även ett räcke till. Känns helt enkelt som att hon bara inte hoppar upp sig tillräckligt, hon blir låg och platt över hindren. Hon har ingen bländande teknik från början men känns som att hon idag var lite sämre än vanligt.. Så som sagt, trött i ryggen eller för låga hinder?? Vi kämpar vidare.. = 8 fel.

Lite kul också att jag dagen innan sagt efter mina 2 4fels rundor "får jag 4 fel i båda rundorna imorn, slutar jag med hästar!!" Så kirrar Babsan 8 i sista klassen...

Men men, mot måndag!











Tottisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0