Torsdag - Gbg

Red bägge ponnisarna en stund på banan. Ställde fram ett blockis och studsade Tantan över. Kändes riktigt trevlig faktiskt :) Var satan varmt så blev ganska svettig också....


Babsan fick ett liknande pass och kändes bra hon med, fast hann inte rida så länge.. Träningar på banan.



På kvällen tog jag tåget till Göteborg för att hälsa på min älskade lilla fästmö:) Mkt "spännande" att åka tåg..... Eller iaf lite spännande sträckan Katrineholm - Göteborg då Zita och jag hamna sätena mittemot 2 katter haha... Dom ville Zita gärna leka med:P Pip å gnöl. Väl framme blev hon mkt glad över att träffa Carro, möjligt gladare än vad jag vart då hon kasta sig över Carro och försökte äta upp henne;)


Emma ställde upp som vice ponnyskötare i 2 dagar:) Puss på henne! :D





Fästmö och Fröken Pip :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0