Mååååndag!

Fin dag idag igen! :)


Red Tintan en stund på banan, kände lite påna till imorn.. Kändes rätt bra, har lite lättare för att svänga nu faktiskt:) Tränade även lite tempoväxlingar som Tintin tycker är lite jobbigt..


Bestämde mig sedan för att även röra lite på den röda, dock har hon fått en spricka i ena mungipan så prövade hacket... INTE kul kan jag säga... Fifan. "He he rider du med grimma idag? Hejdå matte"......... Försökte alltså sticka med mig på vägen hem. Slängtravade som en riktig lopp-travis. BLÄ. Fick ge upp å "skritta" (takta) hela vägen hem. Och det kändes som att minsta lilla skulle utlösa min häst till en fyrbent nyårsraket... Fick iaf ihop till en sväng runt skogen, å hunden vart ju motionerad... Weeeii .....



Imorn är det tävling med Tintin! :)


Godnatt!



Ytterligare en bild från igår.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0