Stalljour-Lördag

Ja idag hade vi som sagt stalljour, åkte dit och hade morgonfodring, mockade och fixade allt sånt sen åkte jag hem en snabbis och käkade osv. Åkte tillbaka vid 3 tiden och tog in sedan började jag med att rida Tintin. Red på banan och kollade mest att knapparna fungerade, kändes helt ok.

Sedan hade Carro tagit med sin fina kamera så hon gjorde iordning sitt lilla monster och sedan fick jag äran att knäppa lite bilder, jag är inte allt för proffsig på det måste jag väl erkänna.. Nån bild dög väl. Hoppas jag..:P  Kan tilläggas att Carro ramlade av också, klantskallen. Balansträning kanske vore nåt!! Smidig som ett kylskåp vaaaa ;) he he


Sedan plockade vi ut älsklings Babsan och tog lite bilder på henne, dock var det ju nu Carro som höll i kameran så blev nååågot bättre bilder:P (Tack pussenusse Carro;))


Avslutade med att rida ut en ganska lång sväng på Babsan med Carro och Aliss. Skittade en väldans bit innan vi började röra på dom sedan blev det en hel del galopp. Något upphetsade kusar på hemvägen........ Wroom wroom

Åkte hem vid halv 10 snåret. Lång dag i stallet eller vad!? :P






Vackra, underbara Babsan... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0