Sanna Nilsson Dressyrcenter

... Är ett jävla skitställe. He he nä det är hur bra som helst :) och idag fick jag tag på veterinären som jag ville skulle kolla min Tintin+ vaccinera och enda gången hon kunde denna vecka var tidigt tisdag morgon och eftersom det inte går att böja hemma på gunnarskäl just nu pga underlaget lät världens bästa vän och chef mig köra monstret till fina lista. Där har vi breda halkfria gångar att springa på - perfekt vid veterinärkoller! Men jag blev då tvungen, trött som jag var efter några tuffa dagar, åka hem, kasta ihop lite prylar och sedan köra Tintin till Sanna. Resan dit var inte helt smärtfri men det kan vi ta en annan gång, har för mkt kvar att skriva ...
.
.
.
Tintin fick boa in sig i boxen bredvid Perazzi, nöjda var dom nog bägge två.. Vart ett hejvilt flörtande ;)
.
.
.
Stulen bild från sannanilssondressyr.se , på fina dressyrcentret! :)
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0