förlåt, måndagsinlägget...

Jag är kass, felåt... Iaf, i måndags hade jag bestämt mig för att testa ett nytt bett och jag var väldigt exalterad innan och trodde verkligen på bettet. Var ett fullcheck (tredelat fast med parerstänger) jag testade. Tji fick jag när märren var asbrunstig och helst av allt ville stå still. Gick inte att ärligt känna hur hon fungerade på bettet men det lilla jag kunde känna var iaf att hon trivs bättre med det vanliga så jag skippar nog att testa det här igen..
.
.
Red ca 45 min i ridhuset (gick i skritten 30 min innan) och den ville som sagt helst inte röra på sig så blev mest försök att väcka upp den och sedan lite lydnadskoll. Var ganska lyhörd med tanke på hur hon var annars... Knäppa ponni.
.
.
.
Bettet, lite märken efter att det har varit lindat med silikon för Babsans känsliga mun..
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0