Idag, Torsdag!

Idag hade jag bestämt sedan en vecka tillbaka att jag skulle vara med och hoppa på kvällen (perfekt uppladdning inför danielträningarna som börjar nästa vecka för mig) så det var bara att pula i sig massa piller och ta sig iväg till stallet. Som tur var så var vi ganska många som skulle hoppa och när de såg hur ont i ryggen jag hade var de snälla och lät mig slippa att bära fram.. Stort tack till er!!
.
Guri hade hittat en bra bana med olika övningar i en bok som de ställde upp, banan hade flera olika varianter som man kunde rida den och vi red olika linjer innan vi avslutade med en kortare bana. Tintin var duktig, red på det vanliga bettet istället för hacket vilket funkade mycket bättre än vad det har gjort tidigare. Dock var hon ganska springig så la in volter emellan de flesta hinder (red väldigt små hinder) vilket också fungerade väldigt bra. Problemet att svänga/rida små volter till höger märktes knappt av alls. Fina, fina Tintin! ♥
.
.
.
Nu ska jag gå och krama mitt andra monster som ligger och skriker efter uppmärksamhet. Suck.
.
.
Banan, mindre snyggt ritat på paint.. Haha. jag är bäst
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hmm ja de är ju alltid lika skoj att läsa dina komentarer!! Bilder får komma upp ikväll. Blev inte jätte nöjd så ska ta några mer. Datum e föresten bestämt nu :(

2011-01-22 @ 09:07:16
URL: http://tinkas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det för unghäst du har?

2011-02-02 @ 15:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0