Kan ju inte skriva tisdag varje tisdag...

Idag red jag ut på Tintin med Carro och hennes värphöna Aliss, vi red barbacka och jag överlevde! Hör och häpna:P Red en vända bort i skogen och på grusvägen galopperade jag t om! Ponnin bockade och sparkade bakut en aning när hundfan sprang efter bakfotarna och bjäffsade... Mindre roligt. Iaf är jag väldigt glad över att det faktiskt går att rida på den där hästen utan sadel, t om på uteritt! Hade jag aldrig trott skulle gå, haha..



Barbie fick bara gå i skritten idag.




Tintin på promenad =)





Hmm... Ni får helt enkelt vrida på skallen...




Carrorep och hennes Aliiiiss. Spana in hello kitty stövlarna:P ytterst stiligt




Carrrooo och Aliiisss =)

Vafan... Vad dålig jag är! :(


Aja, godnatt på er !



Kommentarer
Postat av: Fästmön

Gissar att ALLA dina bloggläsare blir bara såååå avundsjuka på mina fina stövlar sådeså

2010-04-28 @ 12:42:54
URL: http://tinkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0