Strömsholmstävlingarna, Torsdag !


Idag släpade jag mig upp (tänker ej säga vilken tid..) och tog mig bort till strömsholm för att titta på min älskade Sanna och hennes Melvin som skulle starta. Tog med mig vice hundhållare Issa så jag kunde försöka knäppa lite bilder på Sanna men kan säga en sak, fotografyrket är inget för mig... Suddigt å en massa krukor/blommor i vägen. Vadfan!? Fick väl iaf nån bild som dög.. Hade ju fint föremål att klicka :) Själva ritten vart väl sisådär enligt Sanna (jag såg ej så mkt med en kamera framför nyllet) Hästen var seg. Kåt. Pojkar är som alla redan vet, oberäkneliga små svin. Vi får hoppas att han snart kommer till insikt med att den enda kvinnan för honom sitter redan på ryggen.. ;)


Hade en fortsatt najs dag måste tilläggas, efter lite mässa och slöseri på saker jag ej hade råd med tog jag mig å Issa till hundbadet där vi kasta i hundkräk. Ej varmt i vattnet kan jag meddela


Sedan for vi till stallet där vi efter lite skrittmaskin (som alla andra dagar, typ) tog hästarna på en längre runda i skogen. 1000 mygg å en galen Tintin, en hundilsken Tintin och en för stunden "ovan" Issa och en som vanligt snurrig het Babsan (som nu även har sår i mungipan och ej får tas i...) detta = Spännande ridtur. Mycket trav-skritt-galopp-skritt-trav-skritt-galopp osv.. Hej å hå. Kul tyckte vi nog iaf allihop:) Fick ihop det till över en timmes skogsrunda :)



Sanna och hennes Melvin C








Kommentarer
Postat av: Sanna

va söt du är, hoppas han lär sig nåt av dig ;)

2010-06-08 @ 15:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0