Senaste dagarna

Jag har för 2 veckor sedan skaffat mig lite "resurser" så from då får jag inte rida på 6 v, alltså 4 kvar nu. Hästkraken verkar dock frisk nu och ställer därför till med hyss så planen är att sätta igång den lite försiktigt för hand och sedan de 2 sista veckorna tänkte jag att min fantastiska underbara snygga söta och helt outstanding bästa vän Sanna skulle hoppa upp några gånger innan jag gör premiär:) Sanna visst? :):):) *blink blink*
.
.
.
Första veckan är planen vibben + promenad/lina några varv utan ins. Andra veckan vibben + promenad/lina med ins. samt "tömköra med ins. Tredje veckan vibben + Lina med ins. samt 1 eller 2 ggr riden, likant v 4.
.

Sen är jag på g! (hoppas jag) ´
.
.
.
Hittills har vi gjort;
.
Fredag: Linade för att kolla ev hälta, såg frisk ut!:)
Lördag: Vibbade samt gick på promenad + linade nåt varv då den var vääldigt sprallig..
Söndag: Vibbade
Måndag: Vibbade och gick en promenad
Tisdag: Åkte tyvärr inte ens ut till stallet, legat hemma med feber och infektion.. Yey.... :(
.
.
.

Hjärtat<3
.
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0